TOP BRANDURI 2019: UNIC

Centrul Comercial „UNIC” reprezintă o emblemă autohtonă în materie de cumpărături cu tradiții. Fondat în anul 1945, magazinul își păstrează un loc aparte în sufletul clienților, fiind preferatul mai multor generații, dar și gusturi. Situat în inima capitalei, e imposibil să fie trecut cu vederea. Cele cinci etaje oferite ca spații de chirie pentru afaceri mici, mijlocii și mari sunt valorificate de diverși agenți economici locali, dar și străini. De mai bine de trei ani se muncește cu spor la o metamorfoză a Centrului Comercial, anul 2019 fiind la fel, unul al transformărilor importante.

INOVAȚII ȘI EXTINDERI

Evoluția lucrurilor în 2019 a fost exact cum au planificat-o cei de la „UNIC”. Luna decembrie fiind una a cadourilor, aduce în dar cumpărătorilor încă 4.000 de metri pătrați cu produse și branduri apreciate. Etajele trei, patru și cinci ale magazinului au trecut prin dezvoltări și optimizări.

Lista de chiriași a fost extinsă odată cu spațiul propus spre a fi folosit. Cei 250 de agenți economici care își desfășoară activitatea în incinta Centrului Comercial au parte de facilități și avantaje pentru prosperarea afacerilor proprii. Magazinul este gata pentru colaborări atât cu branduri autohtone, dar și internaționale, oferind spațiu și suport pentru lansări și afaceri frumoase.

CIFRE DE SUCCES

Activitatea Centrului Comercial „UNIC” este demonstrată și de niște cifre importante, adevărate premiere pentru țara noastră. Suprizele se vor extinde și la etajul cinci unde vom putea cumpăra elemente de decor pentru casă, diverse țesături, stofe sau alte produse textile pentru interioare. La etajul patru sunt oferite 2.700 de metri pătrați doar modei masculine, așa că domnii noștri pot găsi tot ce visează pentru o garderobă în tendințe.

Etajul trei este alocat brandurilor autohtone, pe o suprafață de 1.200 de metri pătrați. Iubitorii modei au ocazia să cumpere ținute superbe create din inimă, aici, la noi acasă. Cei mai mici fashioniști au un spațiu de 1.000 de metri pătrați cu articole special create pentru ei. Nivelul zero va fi dedicat electronicelor și electrocasnicelor, un spațiu de 1.300 metri pătrați nou și gata să fie asaltat de cumpărători.

PLANURILE LUI 2020

Luna mai a anului viitor este dedicată savorilor și mâncării bune. O zonă food court urmează a fi lansată pe o suprafață de 1.080 metri pătrați de la etajul unu. Astfel, după o sesiune de intensă de shopping, vizitatorii vor putea să se relaxeze cu delicii de top. Se anunță și prezențe internaționale în materie de restaurante și branduri. Abia așteptăm să le gustăm din meniuri. Amenajarea exterioară la fel este o prioritate pentru anul 2020. O zonă cu alei și bănci, spații pietonale și de agrement sunt pe lista proiectelor viitoare.

DESPRE VALORI

Igor Roșca, proprietarul Centrului Comercial „UNIC”, crede în oamenii din țara noastră. Dorința lui de a investi în Republica Moldova, de a oferi șanse și locuri de muncă este pe lista valorilor ce le implementează aici, acasă. Proprietarul își iubește patria și vrea prin aportul său să o facă mai bună, mai prosperă. Extinderea și transformările ce sunt acum la Centrul Comercial „UNIC” aduc un suflu nou de oportunități, în special pentru agenții economici locali, contribuabili-cheie la bugetul de stat.

70 cifra de investiții din ultimii doi ani depășește 70 milioane lei
Svetlana Buza, Director GENERAL C.C. UNIC
Suntem o echipă ambițioasă care crede în planuri mărețe, iar metamorfozele de la Centrul Comercial „UNIC” sunt o dovadă vie ce confirmă scopurile noastre. Vom veni cu un nou concept în sfera shopping, dar și a timpului liber petrecut calitativ de toate grupele de vârstă. Avem dorința de a crea lucruri mărețe, lucruri cu tradiții și valori. Credem în potențialul terenului de afaceri din țara noastră, fapt ce ne permite să mergem cu încredere în viitorul proiectelor grandioase de la „UNIC”.

Abonează-te la articolele

Vip Magazin