Top Branduri 2020: Moviclean

Fiți fericiți alături de familie într-un mediu curat și sănătos! Acesta este sloganul companiei MOVICLEAN. Maria Todorov, directoarea afacerii, a visat la acest brand când era însărcinată cu al doilea copil. În perioada maternității a fost lansat cu multă speranță, mai ales pentru a inspira și ajuta cât mai mulți oameni prin timpul ce îl poate oferi compania acesta fiind dedicat altor activități interesante. Nu mai vorbim de mediul impecabil, curat și sănătos pe care îl poate crea pentru clienții săi.

Activitatea companiei a fost diversificată, aceasta oferind și soluții practice pentru curățenie rezidențială, afaceri, oficii etc. Suportul este garantat cu tot setul de servicii unui business de acest profil. MOVICLEAN este distribuitorul oficial al brandului Ekokemika, unul cu profil moldo-italian, semnând și parteneriate cu alte companii din sfera chimiei profesioniste destinate curățeniei. 

Au fost identificate și rețele de magazine unde se va lansa gama Ekokemica. Compania a trecut și cu promovarea pe on line, dar și a fost flexibilă la reprofilări când a început să producă măști, dezinfectanți Ekokemica, inclusiv alte produse necesare pentru această perioadă delicată.

Compania de curățenie, ce deservea segmentul HORECA și centre comerciale în timpul carantinei a încetat activitatea de prestare a serviciilor de curățenie. Din acest motiv, s-a decis diversificarea activității și chiar trecerea pe online în proporție de 30 la sută.
De aceea a decis să diversifice activitatea chiar și în lumea virtuală. MOVICLEAN nu s-a închis cu totul – a redus cu 99% posibilitatea de a lucra. Respectiv, cifra de afaceri s-a micșorat cu 99%. Pandemia i-a luat prin surprindere pe membrii echipei. 

După carantină, au încetat să lucreze în baza unor contracte existente, căci practic toți clienții erau din segmentul Horeca sau Divertisment. Cea mai mare realizare în acest an sensibil e că MOVICLEAN e activ și nu a dat faliment, că a păstrat ½ din personalul vechi pe care l-a avut anterior carantinei, s-a reprofilat și a adăugat noi domenii de activitate.

Compania noastră a fost influențată negativ de patru factori diferiți. Pe de o parte, întreprinderile/partenerii noștri, pur și simplu s-au închis din cauza restricțiilor impuse de carantină, de menționat că noi deserveam în mare parte segmentul Horeca, Centre Comerciale și Divertisment. A doua cauză – întreruperea lanțului de aprovizionare. A fost și un șoc din partea cererii. Și în sfârșit, al patrulea factor – cel financiar, căci o problemă a fost accesul la finanțare. Ceea ce nu ne ucide, ne face mai puternici. Vreau să cred că ne-am învățat lecția și vom putea să ne adaptăm la orice situație pe viitor.

                                 Maria Todorov – directoarea MOVICLEAN

Abonează-te la articolele

Vip Magazin