GRANIER: ZIUA BUNĂ ÎNCEPE CU GRANIER! BUNĂTĂȚI ÎN TOT ORAȘUL!

PRODUSE DE COFETĂRIE

E o adevărată plăcere să începi diminețile cu Granier! Cafeaua de aici, plăcintele, produsele de patiserie și zâmbetul celor care ne deservesc ne creează o stare de bine pentru toată ziua. Cafenelele brandului te îmbie gustos din toate sectoarele capitalei și e imposibil să refuzi tentaţia! Afacerea pentru orice gust se extinde, iar în acest an, 2024, va marca un deceniu de existență pe piață.

Pentru 2023, cifra de afaceri 95 reprezintă exclusiv milioane lei

TORTURI PERSONALIZATE ȘI PRODUSE MINI

Anul 2023 a fost unul de-a dreptul norocos pentru GRANIER – Deea House. Și asta pentru că au inaugurat o cafenea și în sectorul Buiucani, zona Flacăra, iar locuitorii din perimetrul menționat vor putea savura, în premieră, toate deliciile produse de companie, inclusiv deserturile.

Au extins și secția de producere și au lansat torturile personalizate și produsele mini pentru diverse evenimente. „Am devenit și mai buni la capitolul torturi, iar fidelitatea consumatorilor denotă că direcția luată este una corectă”, afirmă fondatorii Granier. A fost renovată în totalitate și filiala Dacia, o locaţie cu mult spaţiu şi zâmbete mai multe. Dar și cu mai multe mulțumesc-uri rostite de consumatori.

SE AȘTEAPTĂ UN AN LA FEL DE BUN

Pentru 2024, brandul Granier și-a propus realizări la fel de impresionante. Va extinde gama de produse și poate chiar va continua identificarea de noi locaţii pentru cafenelele sale. Aroma patiseriei şi pâinii proaspete vă va urmări din orice zonă a capitalei.

TATIANA MOTÎNGA – Director de producere GRANIER

Evoto

,,Pentru noi contează enorm evoluția şi anume acesta este cuvântul care descrie perfect parcursul brandului Granier. Am cerinţe mari de la mine şi de la echipa mea, dar şi de la produsele pe care le lansăm. Vreau să simt încântare de la ceea ce fac. Vreau să aduc în continuare valoare țării și cetățenilor. Sunt în această afacere împreună cu soţul meu, construim cu dragoste afacerea de familie şi mă bucur că aceasta se transformă în tradiție, în brand. Sunt încântată de faptul că afacerile din Moldova devin tot mai competitive
şi pe piața externă.”

Abonează-te la articolele

Vip Magazin