JULIUS MEINL: UN BRAND ICONIC!

CAFEA

Cu o istorie de peste 160 de ani, Julius Meinl ne invită cu fiecare ceașcă în lumea experiențelor senzoriale memorabile. Brandul s-a dezvoltat odată cu experiența și expertiza transmisă din generație în generație, asigurând cea mai bună calitate în fiecare ceașcă. Profesionalismul și gustul inconfundabil al cafelei Julius Meinl, face ca brandul să fie numărul unu în domeniul său. De 13 ani, brandul își continuă scopul de a aduce o experiență remarcabilă de servire a cafelei în localurile și casele din Republica Moldova, amplificând astfel momentele semnificative ale vieții.

Aproximativ 15 mln. de cafele servite în 2023, în Republica Moldova.

JULIUS MEINL UNEȘTE OAMENI, ȚĂRI, CULTURI!

Cafeaua Julius Meinl este savurată de 5 milioane de oameni în fiecare zi și de peste 2 miliarde în fiecare an, la nivel global. Brandul sărbătorește peste 160 de ani de experiență și expertiză, continuându-și misiunea de a oferi tuturor iubitorilor de cafea momente memorabile, inspirate de Cultura Cafenelei Vieneze.

Cu filiale în peste 70 de țări și peste 50.000 de parteneri, Julius Meiln tinde să devină brandul numărul unu de cafea din industria HoReCa în întreaga lume și lider pe segmentul Retail.

REALIZĂRILE ANULUI 2023

În anul 2023, unul din demersurile-cheie ale brandului a fost extinderea portofoliului de produse HoReCa cu noile blenduri de cafea Julius Meinl din conceptul „The Originals”: Belvedere Blend, Gloriette Gold și Danube Delight. Blendurile cu certificare dublă
BIO & FAIRTRADE reprezintă o realizare importantă pentru comunitatea cafelei, în procesul de abordare a provocărilor legate de sustenabilitate la nivel social și economic. Certificarea FAIRTRADE confirmă faptul că fermierilor li se oferă condiții etice pentru cultivarea și comercializarea boabelor de cafea. La fel, datorită standartelor FAIRTRADE agricultorii pot obține finanțare suplimentară pentru a investi și a îmbunătăți calitatea afacerii lor. Certificarea BIO garantează producerea cafelei în conformitate cu standarde specifice, cum ar fi utilizarea responsabilă a resurselor, menținerea calității apei și limitarea substanțelor chimice utilizate la recoltare.

SCOPURILE ȘI OBIECTIVELE ANULUI 2024

Pentru anul 2024, brandul Julius Meinl are mai multe obiective ambițioase:

• Creșterea gradului de satisfacție a clienților prin îmbunătățirea continuă a experienței de brand.

• Participarea activă la inițiative de responsabilitate socială corporativă, care se aliniază la valorile brandului, care susțin și promovează principiile sustenabilității.

• Promovarea în continuare a culturii cafenelei Vieneze în Republica Moldova.

Victor Buga – Director Comercial Provitus Grup

,,Astăzi, Julius Meinl este rezultatul muncii și expertizei membrilor celor cinci generații ale familiei Meinl, acumulate în cei peste 160 de ani de activitate. Ne bucurăm că suntem cei care aducem cultura antreprenorială, cafeaua și ceaiul Julius Meinl în Republica Moldova. Noi, cei de la Provitus Grup, suntem deciși să devenim lideri în soluții de cafea și ceai pentru segmentul HoReCa din Republica Moldova.”

Abonează-te la articolele

Vip Magazin