MARY KAY: 60 DE ANI DE FRUMUSEȚE

COSMETICE

Mary Kay Ash, fiind inspirată de visul în care femeile ocupă un loc demn în lumea afacerilor, a fondat propria companie. Dorința ei pentru drepturi și egalitate în afaceri a fost punctul de plecare pentru crearea brandului Mary Kay® care timp de 60 de ani este simbolul calității, inovației și antreprenoriatului feminin.

#1 DIRECT SELLING BRAND OF SKIN CARE & COSMETICS IN THE WORLD

60 ANI ÎN BUSINESS Compania Mary Kay face parte din TOP-500 cele mai mari corporații din SUA

PESTE 1600 de patente, care demonstrează predispunerea companiei Mary Kay către inovații.

PESTE $ 200 MLN au fost transferați de Mary Kay Ash Foundation din 1963 pentru suportul centrelor de cercetări oncologice, pentru lupta cu violența în familie și pentru ocrotirea planetei.

UN BRAND PUTERNIC CREAT DE O FEMEIE

Mary Kay Ash este recunoscută pe bună dreptate ca una dintre femeile remarcabile ale secolului XX, conform publicației americane USA Today. De 60 de ani, compania Mary Kay® se menține ca un brand puternic și se află în Top-500 cele mai mari corporații din SUA. În 2023, brandul Mary Kay® a devenit nr. 1 în vânzările directe la nivel mondial în categoriile „Îngrijirea pielii” și „Cosmetică decorativă”.*

IMPACT GLOBAL ȘI SUSȚINERE

Produsele Mary Kay® au câștigat încrederea și popularitatea în aproape 40 de țări din întreaga lume. Mary Kay Ash Foundation, începând din 1963, investește în sprijinirea centrelor de cercetare a bolilor oncologice, combaterea violenței în familie și protejarea planetei. Din 2001, fundația finanțează, de asemenea, programe pentru adăpostirea femeilor care au fost victime ale violenței în familie.

INOVARE ȘI CALITATEA PRODUSELOR

Mary Kay® continuă să câștige premii prestigioase pentru inovații și calitatea produselor sale. Peste 500.000 de teste pe an garantează siguranța, eficiența și calitatea fiecărui produs.

DURABILITATE ȘI RESPONSABILITATE

Mary Kay® implementează activ principiile dezvoltării durabile. Utilizarea energiei 100% regenerabile la sediul central și la centrul de producție al companiei subliniază angajamentul față de mediu. Peste 1 milion de copaci au fost plantați în parteneriat cu Fundația Arbor Day.

SIMBOL AL ÎNCREDERII

39 de produse Mary Kay® au primit recent sigla The Good Housekeeping Seal – cel mai popular simbol de încredere al consumatorilor din SUA.

Mary Kay® este un brand recunoscut la nivel mondial în industria frumuseții, care reprezintă fuziunea dintre calitate, inovație și responsabilitate.

Marina MORARU – DIRECTOR GENERAL MARY KAY (MOLDOVA)

„Mary Kay este un brand frumos. Datorită lui, lumea devine mai bună. Mary Kay înseamnă produse de calitate. Oameni fascinanți. O lume impresionantă și fermecătoare. Lumea femeilor frumoase.”

Abonează-te la articolele

Vip Magazin