PROIMAGINE: Ne reinventăm pentru a fi mereu aproape de clienți

PR ȘI COMUNICARE

Apărută din dorința de a crește profesional și de a împărtăși experiența acumulată, cât și de a schimba lucrurile spre bine pe piața de PR din Republica Moldova, compania Proimagine a ajuns, în 2023, să fie în Topul companiilor de profil de pe piața locală. În 2024 Proimagine are toate șansele s-o depășească, primii pași în această direcție fiind, deja, făcuți.

250 de evenimente organizate

SCURT ISTORIC 

PROIMAGINE a apărut acum 13 ani. Victoria Musteață, cea care a început activitatea în televiziune și a continuat în domeniul comunicării publice, ulterior, fiind director de comunicare corporativă a unei corporații internaționale, și-a urmat visul și a lansat, în anul 2010, compania de PR Proimagine. Experiența de peste 25 de ani în domeniul comunicării, susținută de talentul de comunicator și organizator de evenimente, proiectele majore de responsabilitate social-corporativă realizate, abilitățile de Project management, au dictat dorința de a face mai mult. PROIMAGINE a pornit ca o realizare de suflet, din dragostea pentru comunicare și organizare de evenimente, cât și din dorința de a realiza campanii de comunicare integrate.

REALIZĂRI

Proimagine înseamnă clienți deschiși, onești, profesioniști de la care înveți. Proimagine este ceea ce este grație clienților, care apreciază abordările reușite ale companiei – o companie care crede în inovații și tehnologii care, aplicate cu creativitate, pot da o conotație nouă evenimentelor și campaniilor de comunicare. Astăzi, Proimagine este o agenție creativă ce prestează servicii, preponderent, organizațiilor internaționale, dar și sectorului privat. Printre cele mai remarcabile evenimente din 2023 se numără: Bebbo Fest, Festivalul Industriilor Creative, Forumul Diasporei și Congresul Diasporei, Conferința MACRO 2023.

Printre cele mai sonore campanii de comunicare, menționăm următoarele:

Pentru UNICEF Moldova, în parteneriat cu Ministerul Sănătății, Ministerul Educației și Cercetării, Ministerul Muncii și Protecției Sociale, Campanie națională de comunicare: Lansarea și promovarea aplicației Bebbo în Moldova. Un alt proiect major este Summitul Comunităţii Politice Europene. Pentru acesta, agenția a prestat servicii de producție video și audio, plasare și suport creativ, servicii de promovare și logistice. O altă realizare este Campania de informare – 75 de ani de la adoptarea Declarației Universale a Drepturilor Omului pentru UNDP Moldova.

PERSPECTIVE

Dezvoltarea afacerii Proimagine înseamnă să devii mai bun, în fiecare zi, să faci față provocărilor pentru a răspunde solicitărilor clienților și să satisfaci așteptările acestora.

Azi, Proimagine înseamnă o echipa de 15 persoane care muncește în sinergie; servicii de comunicare cum ar conceptualizarea creativă; servicii de PR și comunicare publică; campanii naționale de comunicare; comunicare corporativă; Employer Branding; comunicare internă; CSR Management; Managementul evenimentelor fizice, hybride sau virtuale; Webcasting și transmisiuni live; Producție video; Design și dezvoltarea conținutului creativ.

2021, ANUL REINVENTĂRII

Din 2020, compania a cunoscut o nouă etapă în dezvoltare. Aceasta a fost provocată de situația creată de pandemie. Atunci când evenimentele cu prezență fizica au fost interzise, echipa a luat o decizie care a marcat o nouă pagină în istoria companiei. Expertiza tehnică și creativitatea s-au transformat, armonios, în experiența de a organiza evenimente pe online. În anul „pandemic”, compania a cunoscut o ascensiune spectaculoasă, trend care a continuat și în anii următori.

Astfel, pandemia a arătat că totul este în transformare rapidă, tehnologiile dictează trendurile de dezvoltare, iar creativitatea va fi mereu la mare căutare, indiferent prin ce perturbații trece lumea. Procesul de reinventare a început în 2021, în scopul de a extinde și a diversifica serviciile. Ca urmare, în ultimii trei ani, cifra de afaceri s-a triplat. Doar în 2023, compania a înregistrat o creștere de 50%.

2023, ANUL INVESTIȚIILOR MAJORE

Aceasta a permis ca anul 2023 să devină anul investițiilor majore în infrastructură, dotarea parcului tehnic pentru transmisiuni live, pentru evenimente online, care, la moment, este unul din cele mai performante de pe piața din Republica Moldova, extinderea afacerii și, desigur, a investițiilor în echipă. Anul în care producerea materialelor video, direcție lansată în 2021, a fost în expansiune. Portofoliul agenției de producție video în 2023 include circa 200 de materiale video – spoturi publicitare, materiale video PR, sociale, povești umane, istorii de succes, VOX-uri, reportaje ș.a. Acestea se regăsesc pe paginile rețelelor sociale ale agențiilor ONU din Moldova și a altor organizații internaționale, parteneri de dezvoltare. O parte din produsele de comunicare Proimagine, în special video, se regăsesc și pe resursele de internet globale ale acestor organizații.

Victoria Musteață – fondatoare Proimagine

„Am reușit multe să construiesc împreună cu echipa mea în acești 13 ani. La fel, sunt onorată de alegerea clienţilor noștri de a lucra cu noi. Asta e cea mai înaltă apreciere a profesionismului nostru. În 2024, lucrurile vor continua, cu siguranţă, inclusiv prin acţiuni care susţin internaţionalizarea afacerii. Primii pași au fost făcuţi. Pași mici spre un vis mare.”

Abonează-te la articolele

Vip Magazin