ROGOB: UN BRAND CONDIMENTAT CU IUBIRE DE CALITATE

MEZELURI

50 tone de mezeluri zilnic

Era anul 1997. Soții Grigore şi Fevronia Roșca au lansat FPC ROGOB SRL ca o afacere de familie. Ulterior, aceasta este preluată de Igor Roșca, fiul fondatorilor. Și din acel moment, din 2008, brandul ROGOB s-a extins pe întreg teritoriul țării, devenind unul de top, gândit și dezvoltat după modelul European. Lista succeselor companiei continuă până în prezent și azi nu există consumator care să nu fi gustat din produsele ROGOB. Atât de bune!

PREMIUL PENTRU CALITATE

În 2023, au reușit extinderea supafeței de producere, adică a fabricii, și a depozitului de mărfuri finite cu 2500 mp, fapt ce le permite să ofere și mai multe locuri de muncă, atât tinerilor specialiști, cât și cadrelor calificate în domeniu. În același timp, rețeaua de markete ROGOB FOODMART s-a lărgit cu șase unități în Chișinău, Bălți și Cricova. Camera de Comerț și Industrie, în urma evaluării criteriilor de bază ale Modelului de Excelență al Fondului European pentru Managementul Calității (EFQM) și standardelor ISO, îi oferă „Premiul pentru realizări în domeniul calității”.

VIZITE LA ROGOB

În primăvara anului 2023, fabrica a fost vizitată de către Ambasadorul Statelor Unite ale Americi în RM, Kent D. Logsdon și Ofițerul Economic al Ambasadei, Olena Chepak. În toamna anului trecut, echipa este onorată și de vizita reprezentanților Directoratului General pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală a Comisiei Europene, delegați FAO și WFP, reprezentanți ai corpului diplomatic, dar și ai Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare din Republica Moldova.

Continuă cu lansarea liniei de produse exclusive „Pe placul Moldovei”, produse autentice moldovenești, cu rețete inspirate din tradiții, cu aspectul rustic tradițional și mirodenii naturale. Plus, îmbunătățirea calităților gustative ale produselor Rogob, prin implimentarea tehnnologiilor inovative și a rețetelor exclusiviste.

PERSPECTIVE LA FEL DE „GUSTOASE”

Pentru 2024, echipa își propune să lărgească spațiul de producere și depozitare, va fortifica prezența pe piața locală a propriei rețele de comerț – ROGOB FOODMART,
va continua să ne bucure cu poziții noi de produse din gama Rogob, Rogob „Prestige”, Rogob „Junior”, Rogob „Pe placul Moldovei” ș.a. Și, nu în ultimul rând, în to-do-list a fost inclusă și deschiderea oportunităților de export a produselor.

De menționat că astăzi, Rogob este cea mai mare și modernă companie din Moldova producătoare de salam și delicatese din carne. Amplasată în satul Goianul–Nou, mun. Chișinău, capacitatea de producție a companiei depășește 45-50 de
tone de produs final timp de 24 h.
În cadrul companiei muncesc circa 800 de angajați.

Igor Roșca – fondator ROGOB

,,A fost un an în care am făcut noi paşi în implementarea strategiei pe care o avem, scopul de bază al căreia este să oferim consumatorilor produse de calitate înaltă la preţ accesibil şi să fim cât mai aproape de ei şi de aşteptările lor. În acest sens, punem accentul nu doar pe inovaţii, tehnologii moderne, materie primă de calitate, dar şi pe extinderea teritorială. Şi aici am în vedere nu doar extinderea propriei reţele de magazine, ci şi o prezenţă cât mai largă în alte reţele comerciale.”

Abonează-te la articolele

Vip Magazin